Vraag nu ontbrekende features aan!

Naar aanleiding van het zeer snelle optreden van M4N en TradeTracker als reactie op het bericht van afgelopen maandag “Dode link traffic bij affiliatenetwerken” lijkt het me een mooi moment om nu gelijk meer requests voor verbeteringen en aanpassingen bij de verschillende netwerken.

Overigens laat dit maar weer zien dat het vooral de Netwerken zijn die lokaal in Nederland actief zijn, en hier ook hun ontwikkeling zelf doen, snel wijzigingen aan hun systemen kunnen doorvoeren. Voor een bedrijf als Zanox met haar ontwikkelafdeling in Duitsland is zoiets toch lastiger.

Blijkbaar is er momenteel tijd genoeg voor het snel doorvoeren van nieuwe technische implementaties. Reden te meer om hier nu dus optimaal gebruik van te maken.

Geef hieronder je suggesties voor vernieuwingen bij specifieke netwerken of wellicht dingen die alle netwerken zouden kunnen aanbieden. Ik ben benieuwd, hopelijk worden jullie verzoeken snel ingewilligd.

0 reacties

  1. 1

    Joepie , ik mag de aftrap geven !

    5 schoten voor de boeg :

    1 Wat te denken van een mail na een sale

    2 wat te denken van de aan de sale ten grondslag liggende artikelen, zodat je een beter beeld krijgt van wervingsaktie en eindresultaat, immers wanneer je het bedrag kunt bepalen, kun het artikel ook duiden.

    3 betere informatie van afkeur

    4 betere omschrijving waar de adverteerder naar toe wil en met wat en waarmee, zodat je als affiliate daarop kunt inspelen

    5 snellere en meer efficiente goedkeuring van websites cq de aanvraag daarvan.

  2. 2

    Ik wil M4N en Daisycon dringend verzoeken om het snel mogelijk te maken om transacties /rapportages in een door mij zelf te bepalen tijdsperiode te bekijken.

    Het is nu ondoenlijk om snel te zien wat bijvoorbeeld de statistieken waren over de afgelopen week (ma-zo). En al helemaal extra omslachtig omdat ik nu zowel in JULI als in AUGUSTUS moet gaan kijken en deze stats bij elkaar op moet gaan tellen.

    Ik weet dat Daisycon dit in ‘breox’ wil gaan invoeren, maar ik vraag me wel een beetje af, moet je het huidige platform zolang ongemoeid laten omdat er ‘iets nieuws’ aan zit te komen?

  3. 3

    * eigen conversie tracking ( pingback of hoe je het wilt noemen)
    * vindbare homepage link van een adverteerder. ( en niet tussen 250 tekstlinks moeten zoeken)
    * downloaden van alle advertenties, dus de bovenstaande 250 tekstlinks in een csv bestand
    * tijdige melding van adverteerders die gaan stoppen
    * dode link melding met parameters ( de id van de gestopte adverteerder maakt het zoeken makelijker)

  4. 4

    * vindbare homepage link van een adverteerder. ( en niet tussen 250 tekstlinks moeten zoeken)

    Inderdaad, dit vind ik zelf ook erg prettig! Soms bestaat deze geen eens en moet je dus een dieplink naar de homepagina aanmaken!
    Met een link (aka zone) naar de homepage van de adverteerder weet je ook meteen dat je link niet zomaar verloopt (ivm. acties en aanbiedingen) en niet meer werkt.

  5. 5
  6. 6

    Ik heb vooral behoeft aan meer inzicht. My 2 cent:
    – Hoe snel keurt een merchant sales/leads (gemiddeld)
    – Hoe snel betaald een merchant (gemiddeld)
    – Hoe snel keurt een merchant een site (gemiddeld)
    – Click to lead/sale termijn
    – Betere kwaliteits (interne) controle op datafeeds
    – Info m.b.t. reden van afkeur
    – RSS feed met af en goedgekeurde sales/leads
    – RSS feeds met nieuwe, gestopte en updates van campagnes (en dus niet alleen per email)
    – (GA) Concersie tracking (zie Daisycon)
    – Een aantal netwerken mogen wat meer aandacht besteden aan hun user interface design

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe jouw reactie gegevens worden verwerkt.