Nieuwe koers en frontman Scoot Media

Gisteren werd officieel bekend gemaakt dat Gertjan Koops van ‘t Jagt is aangesteld als Managing Director van Scoot Media. De aanstelling van Koops van ‘t Jagt vindt tegelijkertijd plaats met een belangrijke herstructurering van Scoot Media.

Scoot Media is gespecialiseerd in digitale respons concepten. Door affiliate en e-mail marketing genereert het bedrijf kwalitatieve leads en sales voor adverteerders. Recente marktontwikkelingen hebben invloed op de geprognotiseerde omzet van Scoot Media. Dit maakt het noodzakelijk om duidelijke keuzes te maken welke markt(en) en productontwikkelingen prioriteit moeten krijgen in 2012.

Als voormalig commercieel directeur van M4N en Sales Manager bij Dell heeft Koops van ‘t Jagt de relevante ervaring op zak op het gebied van sales en affiliate marketing. De stap naar Scoot Media ziet Koops van ‘t Jagt zelf als een enorme uitdaging:

De markt waarin Scoot Media opereert verandert sterk en snel. Daarnaast is het interessant om de uitrol in andere landen verder vorm te gaan geven. De gevolgen van de herstructurering zijn dat we kritisch kijken naar waar we geld verdienen en waar niet. En ook met welke activiteiten we verder gaan en welke niet.

Zie ook: NIEUWE KOERS & NIEUWE FRONTMAN SCOOT MEDIA

 

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>