European Advertiser Survey

Het grote performance based platform PerformanceIN.com is bezig met het uitzetten van een groot onderzoek over de prestaties en ontwikkelingen rond het affiliate kanaal in Europa. DeEuropean Advertiser Survey 2014‘.

De enquête staat nu online, merken en adverteerders die zich bezig houden met affiliate marketing kunnen inzicht en feedback leveren over hoe het affiliate marketing segment presteert binnen hun bedrijf. Over wat er goed gaat en waar juist de pijnpunten liggen. Wij zijn benieuwd naar de resultaten van dit onderzoek en willen onze lezers (advertisers in dit geval) dan ook vragen de enquête in te vullen.

Zodra het onderzoek is afgerond zal bij ons en PerformanceIn.com een kopie van de resultaten te downloaden zijn. Met de uitkomsten kan de branche vervolgens stappen zetten in de verdere optimalisatie en perfectionering van performance based marketing.

Het onderzoek is opgedeeld in vier onderdelen, over het bedrijf zelf, internationale ontwikkeling, strategie en toekomstvisie. De enquête kost in totaal zo’n vijf minuten om in te vullen.

Met de informatie uit het onderzoek willen we een duidelijker beeld scheppen rondom attributie, hybride commissies, mobiele inkomsten, tevredenheid, verbeterpunten, long tail sales en ontdubbeling.

PerformanceIn.com is een global platform voor performance marketing gerelateerd nieuws, onderzoek, cases, gidsen en discussie.
Voor meer informatie over de European Advertiser Survey, neem contact op met: Simon Holland tel: +44 (0) 117 203 3012 email: content@performancein.com.

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>