5 redenen om een bezoek te brengen aan de Webwinkel Vakdagen

Webwinkel Vakdagen: leading in e-commerce

 

Al jaren zijn de Webwinkel Vakdagen hét meest belangrijke e-commerce evenement. Door het ruime aanbod van inhoudelijke lezingen en de aanwezigheid van vooraanstaande experts op de beursvloer zijn de Webwinkel Vakdagen met recht ‘leading in e-commerce’.

 

Zorg dat u er bij bent op 21 & 22 januari 2015:

  • In korte tijd bent u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van e-commerce, multichannel retailing en online marketing
  • Leg uw vragen en uitdagingen voor aan de experts op de beursvloer
  • Laat u inspireren door de praktijkverhalen en spijker uw vakkennis bij
  • Bezoek de expertsessies van Shopping2020 tijdens Shopping Together
  • Ontmoet vakgenoten en versterk uw netwerk

 

In het inhoudelijke programma kunt u luisteren naar bijdragen van o.a. Google, Vente-Exclusive.com, ING, KPMG/Universiteit van Amsterdam, De Klantenluisteraar, VT Wonen/Sanoma, Maplin Electronics, O’Neill, Yoursurprise.com, Bol.com en Twitter.

Op de beursvloer kunt u kennis maken met ruim 250 leveranciers die u helpen om meer uit uw online strategie te halen. En tijdens deze editie is er een nieuwe themazone aan de beursvloer toegevoegd: (big)data.  Hier vind u partijen die beschikken over de oplossingen en expertise om een bigdata-strategie te ontwikkelen en te optimaliseren.

Tijdens de Webwinkel Vakdagen vindt ook Shopping Together plaats. De 30 expertgroepen van Shopping2020 presenteren in 3 aparte zalen hun bevindingen en aanbevelingen om klaar te zijn voor de toekomst.

Een bezoek aan de Webwinkel Vakdagen is GRATIS. U kunt zich registreren via de website: www.webwinkelvakdagen.nl .

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>