Vijf Google sprekers op Webwinkel Vakdagen

De 9e editie van de Webwinkel Vakdagen vindt plaats op 21 & 22 januari 2015 in de Jaarbeurs Utrecht. Deze e-commerce vakbeurs mag met recht ‘leading in e-commerce’ genoemd worden met een beursvloer van 15.000 m2 en meer dan 200 lezingen in het congresprogramma.

Google verzorgt 5 sessies waarbij de e oplossingen van Google voor retailers en ondernemers centraal staan. Anthony Nakache, Director van Google’s Online Partnerships Group zal zijn visie geven op hoe de markt en de consument zich ontwikkelen tot een gemobiliseerde en geoptimaliseerde industrie. Verder zullen John Mueller, John Puts, Clemmentijn Treinen en Anntao Diaz tezamen met Daniel Rosen Jacobson presentaties verrichten vanuit Google.

Programma 21 januari 2015:
• Keynote B: John Mueller ‘The mobile friendly web – Anno 2015’
• Technologie A: Anntao Diaz & Daniel Rosen Jacobson ‘E-commerce 2.0’
• Technologie A: John Puts ‘5 Gouden regels voor succes in Google Search’

Programma 22 januari 2015:
• Keynote B: Anthony Nakache ‘E-commerce in a diversified multiscreen world’
• Technologie B: Clemmentijn Treinen ‘De toekomst van online retail: van keyword marketing naar feed based marketing’

Op de beursvloer tref je leveranciers die alles kunnen vertellen over ontwikkeling/technologie, betaaloplossingen, logistiek, marketing/social media/mobile en datamanagement. Tevens heeft iedere themazone zijn eigen lezingenzaal met sessies over o.a. conversie optimalisatie, loyaliteit, omni channel en cross border.

Kom dus langs om deze Google presentaties en meer te kunnen bijwonen! Een bezoek aan de Webwinkel Vakdagen is gratis. Meer informatie en het volledige programma vind je op: www.webwinkelvakdagen.nl.

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.