Emerce Engage: optimaliseren van customer journey en experience

Volgende maand komt Emerce Engage er weer aan. Het Event richt zich op de volgende stap in de optimalisatie van de customer journey. Met name voor organisaties met grote consumentendatabases kan dit zeer interessant zijn.

Tijdens het event staan sales, service, loyalty en conversiestijging via e-mail, social en web centraal. Als professional krijgt jij nieuwe inzichten rond het effectief gebruiken van data, systemen en klantgegevens. De kennis wordt gepresenteerd door experts, afgewisseld met praktijkcases van collega’s uit het binnen- en buitenland.

Onder andere deze experts on stage:

• Huib van Bockel – The Social Brand
• Sydney Brouwer – Over klanten gesproken
• Jacques Hoendervangers – Airmiles
• Arie den Hollander – Xerox
• Michael Leander – Markedu
• Maarten Sinnecker & Anouk Smit – Hotelspecials

En de bekendmaking van de winnaar van de ‘Slimste organisatie van Nederland’, genomineerden zijn: Rituals, Tempo Team en Veiligheidsregio NHN. Wie gaat het worden?

Alles over dit event vind je hier.

Op 8 december wordt Emerce Engage bezocht door ruim 200 professionals die hun direct marketing strategie willen verbeteren en hun churn willen verlagen. Daarnaast verbeteren zij de conversie en loyalty van hun merk en de beleving van de klant. Wil jij evenals deze professionals leren op een innovatieve wijze invulling te geven aan jouw strategie? Kom dan naar Emerce Engage!

Als volger van Performace.nl, kan jij met € 50,- korting naar Emerce Engage

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>