Huib van Bockel on stage bij Emerce Engage

Huib is een absolute autoriteit op het gebied van digital marketing en media. Hij schreef het boek The Social Brand en is founder van Tenzing Natural Energy. Voorheen werkte hij 8 jaar lang als Head of Marketing bij Red Bull en speelde hij een belangrijke rol bij de transitie van energy drink naar het mediabedrijf zoals we Red Bull nu kennen. Huib werd in 2015 door Hot Topics gekozen in de Top 100 Marketers of the World.

Op 8 december leert Huib ons hoe je als merk slaagt in de Social Era. Merken hebben het er al jaren over: het media landschap is veranderd. Maar hebben wij, de merken, ons gedrag nou echt aangepast? In deze Social Era, waar mensen meer dan 5.000 merkboodschappen naar hun hoofd geslingerd krijgen is het niet meer mogelijk de consument te forceren te luisteren, maar is er maar één oplossing mogelijk: zorgen dat ze willen luisteren.

 

Huib is een van de vele experts die zijn inzichten en kennis met ons deelt tijdens Emerce Engage. Check hier het volledige programma van dit niet te missen event.

 

Als volger van Performance.nl, kan jij met €50,- korting naar Emerce Engage.

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>