Infographic: het zorgseizoen van start

Afgelopen week zijn de laatste zorgpremies voor 2016 bekendgemaakt en is het “zorgseizoen” daarmee écht van start gegaan. Het zorgseizoen is voor affiliate marketing een belangrijke, unieke periode. Binnen een duidelijk afgebakend tijdsframe gaat een grote, brede doelgroep op zoek naar een specifiek, redelijk homogeen product dat ook nog eens een verplicht karakter heeft. De hoge vergoedingen en de sterk oplopende conversie maken het des te interessanter voor publishers!

Daisycon maakt het dit jaar makkelijker dan ooit om mee te doen en te profiteren van de piek in traffic, conversie en vergoedingen. Met de in eigen beheer ontwikkelde zorgverzekeringvergelijker die getoetst is aan de AFM-richtlijnen, een team met veel know-how en een sterk aanbod adverteerders, worden publishers goed op weg geholpen om van het zorgseizoen een succes te maken.

Dit jaar is de zorgverzekeringvergelijker nóg verder geoptimaliseerd. De AFM, Autoriteit Financiële Markten, heeft vorig jaar het beleid omtrent online vergelijkers aangescherpt. Daisycon werkt middels haar dochteronderneming DSC Finance volledig compliant, aan de hand van een eigen AFM-vergunning. Publishers kunnen hiervan profiteren, dat geldt voor publishers mét of zónder eigen AFM-vergunning.

De potentie van het zorgseizoen wordt nog eens benadrukt in de onderstaande infographic.

 

daisycon_infographic_zorg2015

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>