Nieuwe naam voor Affiliate4You en Young Family Media: FamilyBlend

Utrecht, 19 januari 2016 – Affiliate4you, het grootste performance netwerk voor jonge gezinnen en Young Family Media voeren vanaf heden een gezamenlijke nieuwe naam; FamilyBlend. De nieuwe naam maakt duidelijk dat het bedrijf zich zowel richt op Performance Marketing als op Native Advertising.

Bereik

Affiliate4you, opgericht in 2008 en Young Family Media werken samen met ongeveer 6.000 publishers, communities en influential bloggers. Maandelijks  bereiken zij miljoenen gezinnen. Ongeveer 250 adverteerders maken hiervan gebruik.

Blenden

“Eigenlijk is de nieuwe naam een logisch gevolg van het nieuwe online marketing-denken.” Aldus directeur Rik van Elk. “Waar het in het verleden vooral ging om genereren van sales en kliks, gaat het nu om het maken van effectieve contactmomenten gedurende de gehele ‘customer journey’.” “Deze contactmomenten komen tot stand door de juiste mix te maken uit online marketing tools en effectief bereik. Dit noemen wij Blenden.”

“Een productlancering bijvoorbeeld,” zo legt Rik van Elk uit, “kan gebaat zijn bij de inzet van sponsored stories via influential bloggers, in combinatie met een affiliate sample campagne.” “Deze werkwijze is voor ons niet nieuw, echter naar buiten toe was dit niet altijd bekend. Met de nieuwe naam FamilyBlend  wordt de lading in één keer gedekt.”

Nieuwe huisstijl en website

Bij de nieuwe naam hoort tevens een nieuwe website en een nieuwe huisstijl: Familyblend.nl. Voorlopig zal de inlogomgeving en de trackingcodering van Affiliate4You nog ongewijzigd blijven, maar ook daar zal komend jaar de nieuwe huisstijl van FamilyBlend worden doorgevoerd.

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.