Nieuw platform Daisycon tilt dienstverlening naar volgend niveau

Daisycon lanceert nieuwe interface.

De nieuwe interface van Daisycon stelt publishers in staat hun promotie verder te optimaliseren door meer en makkelijker inzicht te vinden in de match tussen hun bezoekers en de juiste adverteerders en vice versa. Tal van features en tools vergemakkelijken daarnaast het beheer en het onderhoud voor de gebruikers. Centraal hierbij is de gedachte van slimme “connecties”, ook ten aanzien van beschikbare functionaliteiten van het platform. Alle services zijn API-driven en vrij beschikbaar voor verdere integratie door de gebruikers. Daarnaast is het platform geopend voor verdere integratie met externe partijen. Een voorbeeld hiervan is de aansluiting van ‘Pro Rank Tracker’ voor het monitoren van SEO prestaties.

Dynamisch dashboard
Een van de belangrijkste nieuwe features is het dynamische dashboard. Deze is volledig naar eigen inzicht te configureren. Er kunnen verschillende views gemaakt en gedeeld worden met andere gebruikers. Ook kunnen targets nu dynamisch worden opgegeven.

De interface is geheel responsive, API-driven en wordt ‘cliënt side gecached’ zodat er een grote snelheidswinst wordt geboekt. Daarnaast is er veel aandacht besteed aan de usability. De gepatenteerde Smart View functionaliteit (optimaliseren van promoties door transacties te herleiden naar klikdatum) is inzichtelijker gemaakt en ook de data views zijn verbeterd met onder meer vernieuwde statistieken over devices en geo-stats, in een weergave als heat map.

“It looks like less but it is definitely more!” stelt Marko Dobroschelski, CEO van Daisycon. “Juist omdat we continu innoveren moeten we de overzichtelijkheid en de toegankelijkheid van deze ontwikkelingen bevorderen. Dit nieuwe platform stelt onze gebruikers in staat sneller en gemakkelijker voordeel te behalen uit onze ontwikkelingen.”

2 reacties

  1. 1

    Het platform is ronduit rampzalig geworden. Even een product feed ophalen is werkelijk een drama. Waar je bij Zanox & Tradetracker gewoon de publisher selecteerd (makkelijk per groep) ben ik net een half uur bezig geweest en heb nog geen resultaat. Het systeem is kansloos complex en onoverzichtelijk. Wat een drama 🙁

    • 2

      Hi Tijn, al is het ‘fashionably late’ we komen toch nog even terug op je feedback. De afgelopen periode hebben we de nieuwe interface nóg weer verder geoptimaliseerd, daar blijven we eigenlijk voortdurend mee bezig. Ook de Productfeedmanager is een stap verder, zowel qua snelheid als qua functionaliteit. Zo kun je nu bijvoorbeeld heel eenvoudig uitgebreid filteren, daarover lees je hier meer. Mocht je suggesties hebben over wat er beter kan, laat ze gerust horen, we zijn telkens in ontwikkeling en staan open voor ideeën. Team Daisycon.

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>