7 belangrijke factoren om te overwegen bij het inschakelen van een SEO-bureau

Als u een SEO-bureau wilt inhuren, weet u waarschijnlijk dat er tal van opties zijn om uit te kiezen. Eén Google-zoekopdracht geeft u een eindeloze lijst van SEO-dienstverleners uit alle hoeken van de wereld, naast hun kosten. Over het algemeen kan het een uitdagende taak zijn voor de meeste bedrijfseigenaren, vooral voor diegenen die geen begrip hebben van SEO-services.

Zoals bij elke serviceprovider, zullen de meeste SEO-bureaus u verleiden met woorden die u wilt horen. Vaak zullen ze u vertellen hoe ze uw website hoog op Google zullen rangschikken door het aantal conversies en het verkeer ernaar te verhogen. Hieronder staan ​​enkele dingen die u moet weten voordat u een SEO-bureau inhuurt.

1. Succesverhalen en casestudy’s

Er kunnen overal seo bureau aanwezig zijn. U kunt de achtergrond en geschiedenis van het gewenste bureau controleren om de legitimiteit ervan te bepalen. Overweeg het SEO-bureau te vragen om u voorbeelden van hun eerdere werken aan te bieden, waaronder rapporten die laten zien hoe ze het verkeer naar websites vergroten. Overweeg na het controleren van de gegeven voorbeelden om een ​​Google-zoekopdracht uit te voeren om te bepalen of ze hoog scoren op Google Search Engine. Als ze volgens jou niet hoog scoren, moet je dat bureau niet inhuren.

2. Controleer of het bureau White Hat-praktijken gebruikt

Sommige van de scammy-bureaus in de industrie gebruiken de black hat-praktijken om een ​​hoge positie te bereiken. In het begin zijn de resultaten misschien aantrekkelijk voor u, maar de websites worden regelmatig gestraft en zelfs verwijderd uit de zoekresultaten. Huur daarom altijd een bureau in dat alleen white hat-methoden gebruikt. Het is essentieel om de serviceprovider te vragen u een gedetailleerde lijst te geven van wat zij op uw website zullen doen.

3. Het succes wordt niet in veertien dagen bereikt

De meeste personen maken om twee redenen gebruik van de diensten van een SEO-bureau; om te helpen bij het verhogen van het verkeer of om een ​​probleem op te lossen, zoals een technisch probleem met de site – handmatig of algoritmisch. Ongeacht uw doelen voor het zoeken naar diensten van SEO-bureaus, onthoud dat er geen snelle oplossing is voor SEO-diensten. Als u op zoek bent naar een SEO-bureau op Google, zult u bedrijven tegenkomen die beweren u binnen een paar dagen, soms slechts 10 tot 20 dagen, uitzonderlijke resultaten te geven. Dit is verre van waar, want deze verklaringen zijn alleen bedoeld om niet-geïnformeerde en nietsvermoedende ondernemers te lokken.

Betrouwbare en langetermijnresultaten vereisen veel tijd en investeringen. Selecteer altijd een SEO-bureau dat direct ter zake is en u de waarheid vertelt. Het is raadzaam om te zoeken naar een bedrijf dat minder belooft maar veel meer oplevert. Zoek inderdaad een bedrijf dat recht in je ogen schiet; bijvoorbeeld een bedrijf dat aangeeft dat er na zes maanden een positief rendement zal worden behaald.

4. U zult geld uitgeven

Als u kiest voor een goedkope service, kunt u beter nu stoppen in plaats van later spijt te krijgen. In alle industrieën geven sommige bureaus lage prijzen om klanten aan te trekken. De meeste van deze bedrijven bieden echter doorgaans diensten die niet aan de normen voldoen. Het maandelijkse abonnement aangeboden door de meeste SEO-specialisten varieert van 99 dollar tot enkele honderden dollars. Dit abonnement is niet praktisch als u nauwkeurige resultaten wilt. Dit type abonnement is meestal gevaarlijker en schadelijker dan nuttig.

Het is van essentieel belang om one-size-fits-all SEO-bureaus te vermijden, omdat deze spammy-links naar uw webpagina kunnen sturen. Dergelijke links kunnen zelfs leiden tot boetes die veel geld en tijd kosten om op te ruimen. SEO-services van lage kwaliteit kunnen uw website negatief beïnvloeden en leiden tot sluiting. Daarom is het van essentieel belang om vanaf het begin te kiezen voor diensten van hoge kwaliteit om extra kosten te voorkomen.

5. Focus op rendement op investeringen in plaats van op trefwoorden

Vermijd het inhuren van een SEO-bureau dat niet gericht is op het rendement van uw investering. Zou u ervoor kiezen om eerst te rangschikken voor zoekwoorden of wilt u liever dat uw website een hoog rendement op uw investering heeft? Online marketing en SEO zijn zeer meetbaar. Met een bekwaam SEO-bureau kunt u zien waar elke conversie vandaan komt, het kanaal waar deze vandaan komt en of deze is betaald, organisch, sociaal of betaald.

Al met al willen de meeste ondernemers het rendement op de investering horen. Het is gebruikelijk om SEO-bureaus tegen te komen die zich primair richten op rankings en niet op de totale omzet en het rendement dat de SEO-inspanning oplevert. Met het rendement op uw bedrijf kunt u uw uitgaven betalen en uw bedrijf uitbreiden. Ranglijsten alleen zullen niet helpen!

6. SEO is meer dan alleen links

Links zijn van vitaal belang, maar ze zijn niet alles. U moet twijfelen aan een SEO-bureau dat zich alleen richt op het maken van links en geen factoren noemt zoals optimalisatie op de pagina, paginasnelheid, laadtijd, gebruikerservaring en inhoud. Check bijvoorbeeld seo specialist Amsterdam.

Als de website langzaam wordt geladen en ongewenste mobiele gebruikerservaring heeft, helpt een toename van het verkeer helemaal niet. Een bekwaam SEO-bureau is meestal gericht op het grote geheel en niet alleen op de inkomende links. Links kunnen de sleutel zijn om populair te zijn, maar ze zullen niet onmiddellijk worden vertaald in inkomsten en conversies alleen.

7. Plaats niet al uw investeringen in één mand:

Een goed SEO-bureau is datgene wat u aanbeveelt om verschillende verkeersstromen te realiseren. Ongeacht hoe goed geïnformeerd of succesvol een SEO-bureau is, het kan niet voorspellen wat Google vervolgens zal aanbieden. Stel je bijvoorbeeld voor dat je je tijd en geld in organische ranglijsten investeert en dan verdwijnt het verkeer van de ene dag op de andere.

Het is raadzaam om verkeer naar uw site te halen via extra kanalen zoals e-mailmarketing, betaald zoeken, relaties met partners en sociale media. Met deze actie kan verkeer naar uw website worden geleid, zelfs als een kanaal uitvalt. U moet een SEO-bureau inhuren dat u adviseert en helpt bij het implementeren van extra verkeersbronnen.

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.